maanantai 28. tammikuuta 2013

To little heart, too big world



     sovitaan että puhun lopus :D?
 Puhuu/ajattelee/*tekee*



                                En tiedä mitä tehdä.. minulla ei ole enään ketään ketä luottaa.
   

                           Tunne ku olisin maailmassa vain yksi ihminen.. ystäviäkään ei ole..


          Mutta sydän on erimieltä.. täälä maailmassa on tärkeitä ihmisiä keitä saan luottaa.


                          Mutta huonoin asia on se että en pysty olla unohtamatta sitä päivää.. 

                 Minua pyörryttää aina kun mietin sitä.. sydämmeni on pieni tähän maailmaan..
                                                 joskus mietin että olen turha tähän..
                                                      psst.. toi kuva on tarkoitus olla tuollainen. 


   Äiti..isä..siskoni miksi jätitte minut tähän yksinäiseen maailmaan..                                                                        jos olisitte vain tarttunut käteeni niin kaikki olisi kunnossa..


                Miksi elän täällä vieläkin.. maailma..jumala inhoaa minua ja haluaa kostaa mutta miksi ?


         


             nojoo.. tää oli nyt tällainen.. eihän mulla nyt mitään kertomista ollutkaan.. paitsi se että 2-4p.
                                           tilataan obbari :''3 vihdoinkin normaali vartalo :d


                                                               XoXo : mä & Destiny 

2 kommenttia: